УСТЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ.
Урок з природознавства у 1 класі
Урок-подорож
Вчитель: Гордійчук Олена Станіславівна
Мета: - формувати в учнів уявлення про Сонце, про значення сонячного світла
і тепла для рослин, тварин, людини; збагатити знання учнів про Сонце як
небесну зорю; допомагати учням усвідомити, що Сонце є єдиним джерелом
тепла і світла, джерелом життя на планеті Земля; пробуджувати інтерес до
навколишнього світу; розвивати фантазію, уяву, кмітливість; виховувати інтерес
до природних явищ, бажання вивчати природознавство; - сприяти формуванню
в учнів потреби до пізнання світу; - виховувати почуття любові до живого,
Тип уроку: Урок-подорож.
Результати навчання. Учні наприкінці заняття вміють:
- наводити приклади, про що можна дізнатися, спостерігаючи за Сонцем;
- пояснювати значення сонячного світла і тепла для живих організмів;
- встановлювати зв`язок між висотою Сонця на небосхилі та кількістю сонячного
світла і тепла на Землі;
- проводити спостереження.
Обладнання: презентація, музичний кліп про Сонце, розмальовка.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Ранкова зустріч.
1. Привітання (по колу).
2. Знайомство.
Уявіть, що ви сонячний промінчик. Куди б вам хотілося помандрувати?
3. Повторення правил поведінки на уроці.
4. Хвилинка спостереження.
- Сьогодні на уроці багато гостей. Вони прийшли, щоб побачити, як ви
вмієте працювати на уроці природознавства, які ви слухняні.
ІІ. Підсумок фенологічних спостережень. «Бюро погоди»
Вас вітає «Бюро погоди» 1 класу. Сьогодні четвер, 17 жовтня. У нас зараз осінь,
тому на вулиці прохолодно. Небо похмуре. Сонце уже не гріє.
III. Мотивація навчальної діяльності. ( Музичний кліп про Сонце )
- Про що ми дізнаємося сьогодні на уроці?
IV. Повідомлення теми та завдань уроку.
- Сьогодні на уроці ми поговоримо про небесну зірку – Сонце. А також дізнаємось
- про значення Сонця для живої природи.
- На сьогоднішньому уроці ми здійснимо подорож до сонячної скриньки.
Зупиняючись на станціях, ми дізнаємось багато цікавого і корисного.
А для учнів, які будуть протягом уроку уважними і активними у скринці чекає
на вас сюрприз.
- Запросимо до нашого класу сонечко, щоб воно нас освітило:
VII. Підсумок уроку.
- Життя на Землі без Сонця неможливе: якщо перестане світити Сонце, то
зелені рослини загинуть, бо вони не можуть жити без тепла і світла;
тваринам і людям нічим буде живитись. Все живе замерзне від нестерпної
холоднечі. Проте цього не станеться, тому що Сонце — зірка, яка випромінює у
простір силу-силенну тепла і світла. Вчені підрахували, що Сонце світитиме ще
мільярди років.
VIII. Дев`ята зупинка – «Допоможемо зайчику зігрітися»
- Життя на Землі без Сонця неможливе: якщо перестане світити Сонце, то
зелені рослини загинуть, бо вони не можуть жити без тепла і світла;
тваринам і людям нічим буде живитись. Все живе замерзне від нестерпної
холоднечі. Проте цього не станеться, тому що Сонце — зірка, яка випромінює у
простір силу-силенну тепла і світла. Вчені підрахували, що Сонце світитиме ще
мільярди років.
VIII. Дев`ята зупинка – «Допоможемо зайчику зігрітися»
Робота з розмальовками.
- То ж будьте і ви , дітки, як маленькі сонечка. Творіть добро, садіть дерева, розчищайте джерела і ріки, любіть свою Землю - матінку! Сонце несе на своїх промінцях тепло. Воно вливається в твою душу. Візьми іскринку цього тепла і зігрій ту людину, якій холодно, сумно. Тепло твого серця розтопить лід у її душі.
Немає коментарів:
Дописати коментар