четвер, 22 грудня 2016 р.

Конспект уроку з читання 2 клас


Тема. Хлiб на столi - щастя на землi. Т.Коломiєць "Хлiб"
Мета: навчити учнiв виразно читати, аналiзувати прочитане, видiляти в текстi головну думку, розширювати знання учнiв про символи України; виховувати шанобливе ставлення до хлiба.
                                     Хiд уроку
I.  Органiзацiйний момент
      Вправа "Привiтання"
      Я всмiхаюсь сонечку:
     "Здраствуй золоте"
      Я всмiхаюсь хмароньцi,
      Хай снiжок iде.
      Я всмiхаюсь свiтовi,
      Сповненому див.
      Я завжди всмiхаюся
      Й зичу щастя всiм.
II. Мовленева  розминка

1. Робота над скоромовкою
        Нiс Гриць пирiг через порiг,
        став на горiх,
        упав на порiг.
   Повторення алгоритму роботи над скоромовкою
       - спочатку читай повiльно, чiтко вимовляючи звуки i слова;
       - З`ясуй значення незрозумiлих слiв;
       - Потiм читай швидше, ще швидше, але чiтко i правильно;
       - Прочитай голосно, тихо, весело, сумно.
 2. Робота з чистомовкою
        Чi - чi - чi, чi - чi - чi! сидить Оля на печi.
        Чiв - чiв - чiв, чiв - чiв - чiв! Напечу я калачiв.
        Чу - чу - чу, чу - чу - чу! Я сама їх напечу.
         Ча - ча - ча, ча - ча - ча! Дали Олi калача.
III. Перевiрка домашнього завдання
      Гра "Мiкрофон"
          - Хто головний герой казки "Калинка"?
          - Як вона ставилась до рслин?
          - Як люди ставились до Калинки?
          - Що прошепотiв кущ дiвчинцi?
     Мовленева зарядка
          - Як гуде джмiль?
          - Прилетiв комарик.
          - Дмухнемо на кульбабку.
          - Замовкнемо.
IV. Мотивацiя навчальної дiяльностi.                                                      Повiдомлення теми i мети уроку.
Презентацiя "Хлiб усьому голова".
V. Сприймання й усвiдомлення нового матерiалу.
     Опрацювання оповiдання Т.Коломiєць "Хлiб".
              1.Робота над загадкою
             Круглий, мов сонечко
              Щедрий, мов сонечко,
              На черiнь посунеться
              I cтоїть красується
              З печi - та на блюдо:  
              їжте мене люди.
              На здоров`ячко. (Хлiб)
             2. Читання оповiдання вчителем
                 - Чому оповiдання має таку назву?
                 -  Хто головний герой?
              3. Словникова робота
              Читання "луною" за вчителем.
             Золотава шкоринка, позолота вiд вогню, золоте зерно, в золотому  колоссi, на стеблинi золоченiй, золоте промiння, золотiруки.
            4. Гра "Не перервiть ланцюжок".
            5. Вправа: "Роз`єднай слова i прочитай".
           Фiзкультхвилинка
              Печу, печу хлiбчик
              дiтям на обiдчик,
              Беру,беру бабку
              Кладу на лопатку
              Шусь у пiч! Шусь у пiч!
            6. Гра "Розвiдник"
Скiльки разiв у текстi зустрiчається слово хлiб? (П`ять разiв)
             7. Гра "Хвости"
Учитель читає початок речення, учнi знаходять i читають усе речення.
           Робота в парах
             8. Гра "З`єднай вiрно частини прислiв`їв"
Хлiб    -      пропадає  бiда.
Без солi, без хлiба  -  усьому голова.
Де хлiб i вода      -    немає обiду.
VI.  Пiдсумок уроку
       1. Гра "Продовж речення"
 -  На уроцi менi найбiльше сподобалось...
  - Я вчився...
  - Менi хотiлося ще...
       2. Гра "Вiдтвори речення"
    - Хлiб му-у-сьо ло-го-ва.
    - ти-Дi, ре-бе-жiть хлiб.
       3. Гра "Сонечко"
На дошцi сонечко без промiнцiв. В центрi сонечка слово хлiб. Дiти на промiнчиках пишуть свої враження вiд уроку, що найбiльше запам`яталося.
      4. Ритуал прощання.
         "Ти i я, я  i ти
           Ми  є друзi  назавжди".
VII. Домашнє завдання
Виразно читати i переказувати твiр "Хлiб".
Намалювати малюнок до теми уроку.
                               



      





                                                    


                                                                                                                     

Немає коментарів:

Дописати коментар