Тема. Хлiб на столi - щастя на
землi. Т.Коломiєць "Хлiб"
Мета: навчити учнiв виразно
читати, аналiзувати прочитане, видiляти в текстi головну думку, розширювати
знання учнiв про символи України; виховувати шанобливе ставлення до хлiба.
Хiд уроку
I. Органiзацiйний момент
Вправа "Привiтання"
Я всмiхаюсь сонечку:
"Здраствуй золоте"
Я всмiхаюсь хмароньцi,
Хай снiжок iде.
Я всмiхаюсь свiтовi,
Сповненому див.
Я завжди всмiхаюся
Й зичу щастя всiм.
II. Мовленева
розминка
1. Робота над скоромовкою
Нiс Гриць
пирiг через порiг,
став на горiх,
упав на порiг.
Повторення
алгоритму роботи над скоромовкою
- спочатку
читай повiльно, чiтко вимовляючи звуки i слова;
- З`ясуй
значення незрозумiлих слiв;
- Потiм читай
швидше, ще швидше, але чiтко i правильно;
- Прочитай
голосно, тихо, весело, сумно.
2. Робота з
чистомовкою
Чi - чi - чi,
чi - чi - чi! сидить Оля на печi.
Чiв - чiв -
чiв, чiв - чiв - чiв! Напечу я калачiв.
Чу - чу - чу,
чу - чу - чу! Я сама їх напечу.
Ча - ча - ча,
ча - ча - ча! Дали Олi калача.
III. Перевiрка домашнього завдання
Гра
"Мiкрофон"
- Хто
головний герой казки "Калинка"?
- Як вона
ставилась до рслин?
- Як люди ставились до Калинки?
- Що
прошепотiв кущ дiвчинцi?
Мовленева зарядка
- Як гуде
джмiль?
- Прилетiв
комарик.
- Дмухнемо
на кульбабку.
-
Замовкнемо.
IV. Мотивацiя навчальної дiяльностi. Повiдомлення
теми i мети уроку.
Презентацiя "Хлiб усьому голова".
V. Сприймання й усвiдомлення нового матерiалу.
Опрацювання оповiдання Т.Коломiєць
"Хлiб".
1.Робота над загадкою
Круглий, мов сонечко
Щедрий, мов сонечко,
На черiнь посунеться
I cтоїть красується
З печi - та на блюдо:
їжте мене люди.
На здоров`ячко. (Хлiб)
2. Читання оповiдання вчителем
- Чому оповiдання має таку
назву?
- Хто головний герой?
3. Словникова робота
Читання "луною" за
вчителем.
Золотава шкоринка, позолота вiд
вогню, золоте зерно, в золотому колоссi,
на стеблинi золоченiй, золоте промiння, золотiруки.
4. Гра "Не перервiть
ланцюжок".
5. Вправа: "Роз`єднай слова i
прочитай".
Фiзкультхвилинка
Печу, печу хлiбчик
дiтям на обiдчик,
Беру,беру бабку
Кладу на лопатку
Шусь у пiч! Шусь у пiч!
6. Гра "Розвiдник"
Скiльки разiв у текстi
зустрiчається слово хлiб? (П`ять разiв)
7. Гра "Хвости"
Учитель читає початок речення,
учнi знаходять i читають усе речення.
Робота в парах
8. Гра "З`єднай вiрно частини
прислiв`їв"
Хлiб -
пропадає бiда.
Без солi, без хлiба -
усьому голова.
Де хлiб i вода -
немає обiду.
VI. Пiдсумок уроку
1. Гра "Продовж речення"
- На
уроцi менi найбiльше сподобалось...
- Я вчився...
- Менi хотiлося ще...
2. Гра "Вiдтвори речення"
- Хлiб му-у-сьо ло-го-ва.
- ти-Дi, ре-бе-жiть хлiб.
3. Гра "Сонечко"
На дошцi сонечко без промiнцiв.
В центрi сонечка слово хлiб. Дiти на промiнчиках пишуть свої враження вiд
уроку, що найбiльше запам`яталося.
4. Ритуал прощання.
"Ти i я, я i ти
Ми
є друзi назавжди".
VII. Домашнє завдання
Виразно читати i переказувати
твiр "Хлiб".
Намалювати малюнок до теми
уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар