Діагностувальна робота з математики №4 у 2 класі за темою «Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 100».
(за підручником Бевз, 2 клас)
Прізвище, ім’я________________________ Дата ________________
1 варіант
Обчисли вирази:
8+(6-3)= 12-6=
35+7= 34+16=
58+8= (46+3)+4=
2.Зайти значення виразу 34-а , якщо а=2,а=6.
3.Розв’яжи задачу.
В саду росло 8 яблунь, а груш на 4 більше. Скільки груш росло в саду? Скільки всього дерев росло в саду?
8
на 4 більше
Скільки ? Скільки і разом?
4.Накресли відрізок довжиною 7 см, а другий на 4 см більший.
.
Діагностувальна робота з математики №4 у 2 класі за темою «Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 100».
(за підручником Бевз, 2 клас)
Прізвище, ім’я________________________ Дата ________________
2 варіант
Обчисли вирази:
9+(6+3)= 14-6=
45+8= 56+14=
36+7= (26+2)+4=
2.Зайти значення виразу 58+х, якщо х=2 ,х=4.
3.Розв’яжи задачу.
На озері плавало 14 лебедів, а качок на 8 менше.Скільки качок плавало на озері? Скільки всього птахів плавало на озері?
14
на 5 менше ?
і разом – ?
4.Накресли відрізок довжиною 12 см, а другий на 4 см менший.
.
Немає коментарів:
Дописати коментар