Діагностувальна робота № 1 з математики
Учня/учениці 2 класу__________________________________ 1 варіант
1.Встав пропущені цифри.
2.Обчисли вирази:
5+4= ◻ 32+14=◻◻
10+5= ◻◻ 57-23=◻◻
12+6=◻◻ 70+8=◻◻
20+20= ◻◻ 96-40=◻◻
3.Розклади числа на розрядні доданки:
64=◻◻◻◻◻ 83=◻◻◻◻◻
4.Розв’яжи задачу:
Оленка знайшла 7 , а Лесик на 3 більше. Скільки знайшов Лесик?
5.Накресли відрізок 6 см , а другий на 2 см менший.
6.Обведи смайлик, який відображає твої почуття.
Діагностувальна робота №1
Учня/учениці 2 класу__________________________________ 2 варіант
6.Обведи смайлик, який відображає твої почуття.
1.Встав пропущені цифри.
2.Обчисли вирази:
6+2= ◻ 21+13=◻◻
10+7= ◻◻ 47-25=◻◻
11+5=◻◻ 60+8=◻◻
30+30= ◻◻ 79-50=◻◻
3.Розклади числа на розрядні доданки:
73=◻◻◻◻◻ 68=◻◻◻◻◻
4.Розв’яжи задачу:
Тарас зловив 9 , а Миколка на 3 менше.Скільки спіймав Миколка?
5.Накресли відрізок 5 см , а другий на 2 см більш
Немає коментарів:
Дописати коментар