понеділок, 20 грудня 2021 р.

 

Діагностувальна робота з української мови з теми: «Іменник»

Учня(учениці) 3 класу ___________________________________

І варіант

1.Продовж речення.

Іменник-це самостійна частина мови,яка називає…

а)ознаку педмета і відповідає на питання який? яка?;

б)назву предмета і відповідає на питання хто? що?;

в)дію предмета і відповідає на питання що робити?

2.Випиши іменники-назви істот: машина,котик,учень,вікно.зима,дівчинка,дідусь,хмарка,кінь.

___________________________________________________________________________________________________________________________________

З одним іменником на вибір склади і запиши речення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Постав подані іменники у множині:

Ручка-________________

Олень-_______________

Горіх-________________

Яблуня-______________

4.Запиши іменники у два стовпчики :чоловічого і жіночого роду.

Зима,огірок,диван.зірка,гуска,дуб,олівець,сестра.

Чоловічий рід                                        Жіночий рід

__________________                    __________________

__________________                    __________________

__________________                    __________________

__________________                    __________________

5.Спиши текст, розкриваючи дужки

   Україна - це велика незалежна держава. На берегах  (р,Р)ічки  (д,Д)ніпро розташована столиця (у,У)країни – (к,К)иїв.  Найбільшими (м.М)істами  є  (л,Л)ьвів, (о,О)деса, (с,С)уми, (ч,Ч)ернівці, (п,П)олтава, (х,Х)арків. Україна  відома на весь світ завдяки творчості (л,Л)есі (у,У)країнки, (і,І)вана (ф.Ф)ранка, (л,Л)іни (к,К)остенко, (т,Т)араса (ш,Ш)евченка. 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Завдання для допитливих.

 

“Відшукай слова”

  Юселовимістортупесмола

 

___________________________________________________

___________________________________________________

 

 

       Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко


Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників


Мені було дуже важко




Діагностувальна робота з української мови з теми: «Іменник»

Учня(учениці) 3 класу ___________________________________

2 варіант

1.Продовж речення. 

Іменник-це самостійна частина мови,яка називає…

а)назву предмета і відповідає на питання хто? що?;

б)дію предмета і відповідає на питання що робити?;

в)ознаку педмета і відповідає на питання який? яка?яке?

2.Випиши іменники-назви неістот:

Собака,стіл,дерево,лев,метелик,шарф,диван,хлопчик.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

З одним іменником на вибір склади і запиши речення.

__________________________________________________________________

3.Постав подані іменники у множині.

Зошит-___________________

Тюлень-__________________

Пенал-___________________

Телефон-_________________

4.Запиши іменники у два стовпчики: чоловічого і жіночого роду.

Олівець,гумка,солома,ведмідь,корінь,малина.стрічка,рюкзак.

        Чоловічий рід                                       Жіночий рід

_____________________                 ________________________

_____________________                 ________________________

_____________________                 ________________________

_____________________                 ________________________


5.Спиши текст, розкриваючи дужки.

 Україна - це велика незалежна держава. Її кордони межують з кордонами таких держав: (п,П)ольша, (б,Б)ілорусь, (р,Р)осія, (Р.р)умунія, (м,М)олдова, (у.У)горщина. (с,С)ловатчина. Територію (у,У)країни омивають два (м.М)оря (ч,Ч)орне і (а,А)зовське. Україна відома на весь світ талановитими людьми: (к,К)атерина (б,Б)ілокур,(л,Л)іна (к,К)остенко, (н,Н)іна (м,М)атвієнко, (л,Л)еонід (к.К)аденюк.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Завдання для допитливих

         “Відшукай слова”

  Лкораксуплімолокоровата


_____________________________________________

_____________________________________________

      Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко


Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників


Мені було дуже важко


Немає коментарів:

Дописати коментар